Alyaask 30. Haftamda teşhis koyuldu. Vitaminleri kes demedi hatta kullanmaya devam et dedi. Dediği tek şey bebeğin hareketlerini eskisine nazaran daha dikkat et 2 saat hareket etmediğini farkedersen hemen karanlık bi yere yat çikolata ye ve bebeğin hareket etmesini bekle demişti ki bende şeker vardı ona rağmen çok önemliymiş çünkü hareketlerini hissetmek birde normalde 2 3 haftada bir kontrole çağırıyordu her hafta hatta 5 günde bir çağırmaya başladı. Gerçekten çok zor bi süreçti inşallah sende sağ Salim alırsın kucağına 😘