Mom064 Aselduru88 benim kızım bütün gün uyuudu bir iki saat ayaktaydı ondada ağlamadı gecede uyudu normal diye düşünüyorum sık sık atesini kontrol et bir çay kasıgı calpol içir cıkarsada