az önce öğrendim eşimin çalışanının testi pozitif çıkmış. onda olup eşimde olmaması biraz imkansız gibi yakın çalışıyorlar çünkü. bende ve eşimde belirti yok, bugün iş yerini de dezenfekte ettirecek. ben zaten 14 gün hiç bir yere adım atmayacağım belirtim olsa da olmasa da. yakın zamanda görüştüklerimi de bilgilendirdim. astım bronşitim var ama tek endişem 3 ay 9 günlük bebeğim, beslerken maske takıyorum mecbur kalmadıkça kucaklamıyorum yaklaşmıyorum sorum şu bu illet varsa bende en az zararla atlatmak için neler kullanmalıyım neler iyi gelir