Kasımın 24 de yaşımıza gireceğiz ama bir tane bile dişimiz yok belirti bile yok bizim gibi olan var mı acaba sağlık ocağına sormuştum yaşına kadar vakti var demişti ama yaşıtların 4 5 tane dişleri var doktorumuz da gelisim geriliği var demişti kilo ve boyunu az bulmuştu vitamin vermişti onu kullanıyoruz yürümesinde konuşmasında haraketlerinde Bi gerlik yok ama kilo ve boyu az sadece ne yapicaz bilmiyorum tavsiyeleriniz varsa dinleyeyim dedim