Asel_2020 kiraz çekirdeği yastıkları var. Benim reflü bebek yatagından cıkmıştı. Mikrodalgada ısıtır karnın üstüne koyardık. Yüzüstü yatmayı sevmezdi de. O rahatlatır. Kiraz cekirdeği çok ısınmadıgı için güvenli sıcak su torbaları tehlikeli patlayıp yakabilir. Ilık suyu küvette deneyin mutlaka cok faydalı olur. 10 dk tutun gövdesinden bacaklar zaten havada kalıyor. Sırt üstü yüzer gibi. 4 aydan sonra doktor destekli bebek izin verene kadar oturtabilirsiniz dediğinde küvette oturturtum. Küvete bile yapardı. İlk aylar Ben masaj yapardım bacaklarını karnına cekerdim zarar oldu.gaz cıkıyor rahatlıyor sanırdım. Catlak oldu buyudu makatta.aman diyim Aklınızda bulunsun.