Kızlar oğlum 5.5aylık doktor kontrolu ile ek gıdaya başlayacağız. Şuan tadım yaptırıyorum ama yumurta sarısı hariç hiçbirşey beğenmiyor. Yoğurt havuç elma armut muz patates kabak. Hiç birisini yemiyor 1 kaşık dahi.. Sadece anne sütü mama bile içmiyor.. Daha küçük ondan mı karışımlar geçince ne yapacağım ben 6.aydan sonra yer mi acaba? Çok tedirginim açıkçası