Deletedmom42 Banum Nuk markası var bir de Alman markası, dergiden küçük bir deneme boyu çıktı. Onu da çok beğendim açıkcası belki Uni Baby den transfer olabiliriz. 😄
defnesmoms Banum roxy kullanyrm içinde zararlı bi bileşen yok mühendisinoğlu diye bir hesap var orda sürekli analiz yapıyo en zararsz ürünleri takip edebiliyorz yumuşatıcı hapşırtıyo bebeğimi o yüzden kullanmıyorm ☺️