Omertugra20 Herkese merhabalar kizlar 1 aylik oglum var gaz cikardimi bir koku bir koku bayilicaz usutmekten diyenler var evde derece hep sabittir birde kalorifer yakiyorum aksamlari usutmesi imkansiz gibi . Sadece anne sutunle besleniyor normalmi bu durum
Dn123 Omertugra20 benimki ek gıdaya geçtikten sonra öyle oldu birde kabizken öyle oluyor dikkat ettim de 😀
Mom089 Omertugra20 ara ara bizde de öyle ama sebebini merak etmemiştim. Belki geç çıkarıyorsa ondandır
duygukoc Omertugra20 oplumunda 3 haftalıkken kokmaya başladı 1 buçuk aylık şuan gerçektende çok kötü kokuyor koca insan osuruğu gibi
Deletedmom365 Tövbe estağfirullah 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 Şaka bir yana doktor a gitmelisiniz.Aşırı bir koku var ise.