HHatice Kızlar İstanbul’da yaşıyorum bebek için buhar makinesi almayı düşünüyorum sizce faydalı mı ve hangisini önerirsiniz ?
jolene HHatice ben yeni doktora sordum alalım mı diye. Tavsiye etmiyorum, mantar da yapıyor dedi. Biz de Antalya da yaşadığımızdan klima açıyoruz aşırı kurutuyor havayı ama kullanmayacağız
Flamingom HHatice ankaradayım gecen sene deerma aldım. Cok memnunum. İstanbul havası burası kadar kuru olmayabilir. Odanın nemi %40 üzeri ise almayın bence
Omero21 HHatice evet soğuk hava üflemesi lazım zaten sıcak şimdi doğalgazlar yanmaya başlayınca evde hava daha da kuru olacak evdeki nem seviyesine bakın öyle alın makineyi
Ogretmenannee1 HHatice bende weewell aldım soğuk buhar makinesi bebeğim 3 aylık soba yakicam mecburen kullanmaya başladım eşimin burnu tikaliydi onun için odada 1 gece açtım hemen tıkanıklığı falan geçirdi ❣️ bebegimin de hiriltisi vardı bitti nemsiz se alın derim