Kızlar size birkaç sorum olacak,ankastre ocak İle ilgili, 1-Arçelik mi? 2-Bosch mu? 3-Izgaraları emayemi? Demir dökümmü, 4-Wok göz ihtiyaç mı/Gereklimi? Maalesef,4 senelik ocağım paslandı maf oldu. Göbek yerleri resmen kağıt gibi açıldı. Şimdi ocak almayi düşünüyorum fikirlerinize ihtiyacim var 🍀