Ebrareylulll belki gazdandir canım o olmzsa dr.gotur .benim bebegimde 2 aylkken oleydi ayakalrini karnına doğru yavaş yavs itip öyle masaj yaptım çıkardı gazını karnı düzeldi şişliği indi sende bı dene smdi 3 ayligiz kendi yavs yavs kendi çıkarmaya çalışıyor yapamazsa masajla ben yardımcı oluyorum