4 ay 3 günlüğüz. Bu zamana kadar her günümüz ataktı ama bu başka bi atakmış. Hayattan soğudum hiç bişeyden zevk almıyorum. Üstelik çok ağır grip oldum çocuguma bakamıyorum. Ne yapmalıyım bana yardımcı olun 🙁🙁🙁 Bundan daha beteri yok deyin herşey düzelecek deyin lütfen 🙁