Aselimmm Kızlar bebeğim 4 aylık yeni farkettim vajinasının alt tarafında şeffaf bir yapışıklık var gibi normal mi yoksa doktora götürmeli miyim bebeğinde böyle bir durum fark eden var mı aranızda?
Sudem Aselimmm Benim kızımda da bar bende 4 ayında farkettim şuan 1 yaşında çocuk cerrahisine götürüyorum kapandıkça sürekli tekrarlıyor maalesef
Melike Aselimmm benim kızımda oluşmuştu yapışıklık çok fazlaydı dr krem verdi ve hafif esneterek masajla açtım açıldıkça zar gibi oldu eğer açılmazsa enfeksiyon ve idrar yollarını tıkama riski var bence gösterin doktora
Melike Minnakyavrum mercimek tanesi kadar krem sürüp yanlara doğru hafif hafif esnetmek lazım her bez değişiminde yaprsanız bir kaç güne açılıyor
Melike Minnakyavrum hayır en geç bir haftaya açılır incelerek açılıyor zamanla zorlamayın hafif hafif gerin her bez değişiminde