Beren94 ben aventinkini aldım 0 6 aylık rahat gerçi oğlum emzik tutmaya hevesliydi 38 gün küvezde kaldı kullanmicam alışmasın diye emzik almamıştım eve geldiği gün gece uyumadı hep ağzı bişeyler aradı biberonun başlığını verdim emzik niyetine aldı sustu uyudu dedim emzik şart philips aventinkini aldım bende