Birgul Ben oğlum 8 aylıkken düşünüyordum kesmeyi o yüzden araştırdım biraz. Kademeli olarak kesmelisiniz. 2-3 günde bir ölçek azaltarak mamayı verin. O şekilde az içtikçe açlığa da alışacak bünyesi, yavaş yavaş olması daha iyiymiş bebekler için. Ben bunu deniyordum 150 verirken 120 düşürdüm. 1 gece verdik sonra oğlum kalkmadı kendisi artık. Bizimki denk geldi sanırım bu kadar kısa sürmez yani. Bence böyle deneyin inşallah çözüm olur size daha ilerlemeden