Evlatkokusu28 kayınvalidem yaşından dolayı merdivendi, asansördü uğraşmak istemedi ve site içinde çok güzel bir giriş kat bulup aldı. Oturduğu andan itibaren de nefret etti o evden. Balkonunda bile rahatça oturamıyor, gelip geçen insanlar bakıyor, çocuklar balkona atlıyor, balkonda çeşme var çocuklar açıyor, çocuğunu parka havuza vs indiren yetişkinler açıyor, gelen giden sohbet etmeye çalışıyor, çiçeklerini koparıyorlar, kışın kar yağdığında site içindeki tümseklerde poşetle kayıyorlar ve o poşetleri bile eve indirip çıkarmaya üşenip kayınvalidemin balkonunun köşelerine sıkıştırıyorlar😅 Bina kapısının açılıp kapanması, su sisteminin bodrumdan gelen sesi, camının önüne bırakılan bisikletler, cam önünde dikilip sigara içenler… Kışın ısınmak da ayrı bir problem tabii… Sonuç yeni ev arıyoruz😬 İmkan varsa hiç bulaşmayın, yoksa zaten yapacak bir şey yok🌸