AysenurSaid Kavruuukk Benim oğlum da 6. ayda sırtüstünden yüzüstüne, 7. ayda da tam tersine dönmeye başladı. Eltimle aynı gün doğum yaptık biz, onun kızı 4 aylıkken fır dönüyordu.. Her bebek farklı işte 🤷😅
LadyMona Her bebek farklıdır yani takipte olduğu bi doktoru varsa o daha iyi bilir tabi. Belki istemediğinden dönmüyordur. Benim oğlum 4 aylıkken dönüyordu ama hareketli istekli bir bebek yani bilmiyorum
Adelim 5ay 2gunluk donmuyor benım kızımda kılosu yok oysa yuzustu asla 5dakıkadan fazlada durmaz aglar babası ben cok hareketlıyızdır bıze cekmeyecek herhalde😂takılmıyorum ama doner vucudu hazır oldugunda herhalde
Kavruuukk Aysun__ normal şartlarda dönmeye başlar dedi doktorumuz o yüzden içime sıkıntı olmuştu ama demekki hepsi doncek diye bişey yokmuş 😊
BabyLinda Kavruuukk kızım 3 aylıkken sağa sola çok rahat dönmeye başladı. 7.5 aylık oldu hala tam tur dönmedi.benimki de biraz kilolu bebek dün doktora sordum sorun değil kilo kaynaklıdır dedi. hepsinin zamanı var bence sıkıntı yapmaya gerek yok ☺️
Ozge-omer Kavruuukk benim oğlan 6 ay 2 günlük bugün aşısı vardı . Bende dedim yüz üstü dönemiyor diye yan dönmeye anca başladı dedim hemşire tarttı yani çocuk bildiğin tombiş dedi nasıl dönsün dedi 😂 fazla kilosundan dolayı dönemiyor dedi emeklemeye başlasın zaten diş dönemi zayıflar biraz dedi içimi rahatlattı basıyor ediyor ama yan da dönüyor yüz üstüne dönemiyor . Beklemedeyim 😂
Kavruuukk Ozge-omer tombislikten diye tahmin ediyorum bende. Ben elinden destek verip yan çeviriyom popo ağır basıyor geriye gidiyo. 😂
Elifelcn Kavruuukk Ayy cnm lütfen hiç kafana takma ben kizimin aylik kontrollerini hic aksatmadim. Her ay doktora bu cocuk dönmüyor diye yakınıyordum. Doktorumuz da her seferinde önümüzdeki ay döner diyordu. Şuan 7 aylik birkac gundur dönüyor ve inanir misin Dönecem diye uyumuyor nerdeyse birkac tur atiyor durmadan masallah yani demem o ki kafana takma zamani gelince dönecektir.
Kavruuukk Elifelcn kuzum ya gözümde canlandirdim da ne tatlı oluyodur öyle 🥰 evet bide uyumama uyurken dönme sorunuda olur demi
Elifelcn Kavruuukk Bu dönemde dönmesi iyi bir yandan çünkü yüzüstü dönse bile kendini hemen kurtarabiliyor
Deletedmom388 Kavruuukk 7.ayın ortasında döndü,kızım çok da kilolu değildi normaldi kilosu😊hazır hissedince döner merak etmeyin🌸
Ssemass Kavruuukk kızım nereydeyse 7 aylik olacak hala dönmuyor bir kac kez yapti 2 ay oncesi falan bir daha yok doktorumuz oturuyor donmeyi atlamiş sorun yok dedi ama analik kafaları yiyecemm