Nur1126 Kızlar 40 günlük kızım var gece 2 de emzirdim 10 dk birdaha adam akıllı emmedi 10 dk bile az gerçi.. uyandırıyorum zorla 2 dk içinde geri uyuyor geceden beri 10 dk bile emmedi süreli uyku halinde az önce soydum öyle emzirmeye çalıştım 3 dk emdi geri uyudu doktorumuza yazdım müsait olduğunuzda gelin bi muayene edelim dedi ne yapabilirim evde tekim hastaye gitmem çok çok çok zor.. Bir öneriniz varmı ?
BeyzaEla Altını değiltirin benim kızım altını değilince uyanıyor hemen. Parmaklarıyla oynayın dahada uyanmazsa yanaklarıyla oynayın.. benim bebeğimde antibiyotik tedavisinden sonra böyle olurdu
Semipermeable Ah tatlim ben de boyle zor uyandırıyordum kahrolup agliyordum simdi uyumuyor yine agliyorum :))) keyfini cikar bence.
Nur1126 Semipermeable ilk doğduğunda sarılığı vardı çok korkuyorum gene birşey olacak diye zaten sağlıklı dünyaya getirebilmek için neler çektim
Gamzeahmetzeynep Sarılık olabilir , ben bebeğim yeni doğduğu zaman çok zorlandım , ne yaparsam yapayım bebek uyanmıyordu , sarılığı çıktı 17 , em sonunda hastaneye götürdüm tedavi oldu yavrum öyle iyileşti