Arkadaşlar geçen gün pozitife olduğumu öğrendiğimde bebeğime ne olacak bilmediğim için burda post açmıştım sağolsun bircok arkadas beni rahatlatmıştı bebeklere birsey olmuyor hafif atlatıyorlar diye fakat biz 1 gün sonra ateşi 37.5 38 leri görünce 112 acili aradık ve eve ekip yolladılar ateşi olduğu icin hastahaneye sevk ettiler ben pozitif olduğum icin özel enfekte bölüme alındık bebegimede burundan alinan test yapıldı kan alındı kan tahlilleri temiz çıktı fakat ateşi olduğu icin tedbir amaçlı pandemi hastahanesine sevk edilip yatışı yapıldı. Doktora bebeklere cocuklara birsey olmuyor diyorlar hatta test bile yapmıyorlar neden bebeğime yatış verdiniz dediğim de bana böyle birsey söz konusu bile degil ne demek bebeklere test yapılmıyor tabikide yapılıyor bebekler cocuklar daha hassas hatta dedi ve ben şok oldum. Yanimda anne negatif bebek pozitif bir vaka daha vardi hatta beraber sevk edildik bebeği 3 yaşında 2 gün önce pozitif olmuş ve akciger grafisinde lekelenme bulunmuş. Yani diyeceğim oki bebeklere çocuklara birsey olmuyormus diyen doktor hemşireye bile inanmayın pozitifseniz ve bebeğinizde belirti görüyorsanız 112 yi arayın ekipler gelip sizi alıyor zaten.
dunden beri hastahanede yatıyoruz ve en az 1 hafta yatıcak antibiyotik tedavisi uygulanmaya başlandı