Hotic Ya da şampuan önerisi olan var mı hanımlar? Saçlarım ne çok yağlı ne cok kuru ama doğum yapalı 1 yılı geçmesine rağmen aşırı bi dökülme var. Demir eksikliği de var ama şampuanı da değiştirmek istiyorum. Ne önerirsiniz bana 😊
idillinamom Hotic Keratin bakım şampuan saç bakım kremi saç maskesi ve serumu kullanıyorum. Dökülmelerimi baya baya azalttı. Yoğun dökülmeler yerine artık olması gerektiği gibi olan dökülmeleri yaşıyorum 😊
Alinadefne Ay bnde neler kullanıyorum ama dokulme bırde kepek oldu. Napcagımı bılmıyorum. Hiç belkı bırılerı cıkar🥰
Hotic idillinamom hangi markanın kullanıyorsunuz ? Bunların hepsini kullanabileceğimi sanmıyorum ama şampuanı denerim yani 😊
Hotic Alinadefne ben de kullandım ama saçımın alışmasını bekleyemedim yani cok sertleştirdi onu açmaya calısırken saçım iki katı dökülüyodu😄
Alinadefne Hotic aynen ya. Dahada yıprandi bıoblas bıle aldım hani. Yok ya napcam artık cıkdıyeye gıtmek ıstıyorum
Alinadefne Hotic şu son zmn gecsın dıye degıstırdım. Sık olarak ondan once oldu. Bırde devamlo bır sampuan kullanmakta ıyı degıl dıyo uzmanlar bnm dogumdan sonra oldu bn yıllardır bılmem sacımdan kepek olsun😂
Hotic Alinadefne evet onu da duymuştum valla ne yapacağını şaşırtıyorlar insana 😅 kafama uyan bi şampuan bulsam değiştirmesi bi kenarda kalsın😅