Glcn_krm Hanımlar merhaba reglim düzenli oluyordu bu ay 3 gün gecikti hamilemiyim acaba 16 aylık oğlum var korkuyorum 2.sine yetişemem diye korunuyoruz, napmam lazım test yapayımmı hrmen yoksa bekleyimmi biraz daha
Mihtesemanne Glcn_krm benim de 3 ay gecikmişti ama test yapmadım çünkü düzensiz oluyorum kaç aydır bugün regl oldum şükür 🤭 aklınızda şüphe kalmaması acısından bi test yapın isterseniz en azından ne olduğunu öğrenirsiniz kesin olarak
Glcn_krm betulcakici yaptım bekliyorum şuan testi sabah yapmakmı doğru oluyodu şimdi yaptım bişi farkedermiki