Ben çok memnunum daha 15 gün oldu alalı ama iyiki almışım gerçekten. Suan bebeğime daha yoğurda başlamadım sebze veriyorum ama biz kendimize yapıyoruz hiç ekşilik flan yok direk sütü kavanozlara döküyorum mayalıyorum makineyi takıyorum oluyo kendiliğinden 😂 büyük kolaylıklk öbür türlü sıcaklığı ayarladınmı tuttumu tutmadımı ekşi mi sulu mu katı mı derdi yok. Weewell aldım ben gayet iyi 7 tane ufak kavanozu var