Mom030 maalesef yalnız değilsiniz.. bende çok istekliydim, uçlarım yara olacak diye krem alıp kenara koymuştum hatta ama olmadı. 45 günlüğüz ve hala uğraşıyorum belki emer diye ama emmese de canı sağolsun sağlıklı olsun bu hepsinden önemli 🤲🏻 siz hangi sebeple emziremediniz acaba ?