Kizim 5 ay 6 günlük bugün doktora gittik ve dr vajinal yapışıklık var dedi. Yapismis yani baya. Açmamız lazım dedi bi krem yazdı elinizle acın hergun dedi. Ilk aylardada bize söylenmişti orayı actırmamiz gerektiği ama pek dikkat etmedim sanırım. Şimdi çok korkuyorum açılmazsa cerrahi müdahale gerekirse diye. Tecrübeli anneler bi fikir verin nolurrr çok kötü hissediyorum