Aselll Kızlar ıkı gun once yaptı en son bgun bıkez yaptı normal mı acaba eskiden hergun yapardı ıkı uc kez
Yunel Aselll normal canım 10 güne kadar yapmaması normalmiş kokuda normal artık büyüyor bebişlerimiz benim bebeğimde 1 ay 11 günlük bizim doktor byle sylemişti
Aselll Yunel ay saol canm ya anne sutu alan bebeklerde oluyo yazıyordu ınternette ama nblm birden kesilmesi kakasının korkuttu beni gunde bıkac kez yapardı cunku
Yunel Aselll doğrudur canım bekle sen inşallah yapar gazını sürekli çıkar masaj yapmayıda unutma bebeklerin çok hoşuna gidiyor ve masajdan sonra çok rahatlıyorlar benim bebeğim masajdan sonra sürekli dolduruyor altını