Merhabalar. Bebeğim 17 günlük. Çok şükür aman aman gaz sancilarimiz yok. Gündüz sürekli emdikten sonra uyuyor ama geceleri hiç uyumuyor 🙄 Philips emzik veriyorum midesini bulandiriyo sallamak da istemiyorum. Sizce gece o uyanikken ne yapabilirim ağlamaması için? Bu arada emziriyorum da kızımı beslenme konusunda sıkıntı yok çok şükür