Perihann
Ben o zamanlar oyunlarıni yerde yatarken oynatiyordum ki yanlarında ben olmadığımda da oynayabilsinler diye
Kucagima sadece emzirmek için,gaz için sevmek için oda devamlı değil tabii
Yerde oynuyoruz,yerde altını değiştiriyorum,yerde mama içiyorlar
Yerde çok vakit geçirdikleri için erken dönmeye başladılar ve biri erken sürünmeye başladı.
Yere alışmış oldular hemen emekleyip koltuktan tutup kalkmaya falan cabaladilar kendilerince hiç mudahele etmedim.Yerde herşeyi çabuk ögrendiler.
Agladiginda siz anlarsınız gerçekten mi ağlıyor oyun mu yapiyor diye.
Baktınız oyun yapiyor almayın kucağınıza şarkı söyleyin,oyuncaklarını gösterin dikkatini dağıtın.Öyle öyle alışır