Rengin Elifduru11 her doktor farklı aşı takvimi uyguluyor bu konuda doktorunuzdan yardım alın aşı ciddi bir konu çünkü. A ve b grubu var biz her ikisini de yaptırdık. 11 12 ve 13. Aylarda. Kasımda hatırlatıcı dozu yaptıracaz.
Helenyaz Elifduru11 benim kızımda 5.5 aylık dr umuz 7. Ayda yapalım dedi, 6. Ay da da aşıları var diye.hepsi üst üste gelmesin dedi. Bu ay da rota olduk çünkü