Merhabalar, kızımın 4.ay aşısını yaptırdım az önce ve hemşire bize vegaferon vermek istedi, burda gördüğüm yorumlardan dolayı almadım, başka kullanacağım dedim. Kızımın kendi doktorunu arayıp sorduğumda ferrozinc kullanabileceğimizi söyledi, siz hangi damlaları kullanıyorsunuz ve bu damlayı kullanan var mı memnun musunuz? Teşekkürler