Rabiaahmetmirac Bugün hastaneye gittik hanımlar baş çevresi 40 cm çıktı biraz geriden dedi takipte kalalım dediler sizinkiler nasıldı bu durumu yaşayan var mı??
Yesidil Rabiaahmetmirac Biz 6 aylığız 43 cm. Bize de normal dediler. Ama kaç cm le doğmuştu o da önemli bence. 35 ile doğdu benim kızım şimdi 43 bir sıkıntı yok dediler bilemedim. Bizimki de küçük o zaman
Rabiaahmetmirac Minikannesi00 iyi sizinki normal güzel bizim Bi tık geriymiş çok önemli bişey değil dedi ama takip edelim dediler
Rabiaahmetmirac Minikannesi00 inşallah genetiktir benimde küçük minyon tipliyim ama ileride zeka problemi olursa diye üzüldüm
Mavi0688 Rabiaahmetmirac bizim 3. Ay kontrolunde asm de 40 cm dediler, 4. Ay kontrolunde ise 40.5 cm. Ebemiz de herhangi bi sey demedi 🤔 Allah Allah
Ozget Rabiaahmetmirac benim.kizim 3 ay 12 gunluk 3 ay 3 gunllukken 38 39 dedi asm. Ama kizim 32 ile doğdu. Doktor kucuk dogmus bas cevresi ama gelisimi iyi dedi
Melindam Rabiaahmetmirac Kızımın 39 cmdi 3 Aylıkken Doktorumuz Doğduğu Baş Çevresini Sordu Bende Söylediğimde Normal Demişti. Benim Kızım Prematüre Bu Arada 35 Cm Doğmuştu
Rabiaahmetmirac Melindam canım normali 35 oluyor diye biliyorum demekki kafa çevresi gelişmiş dogmuş bizimde 35 le dogmuştu 3 buçuk ayda 5 cm artmış