Merhaba anneler
45 günlük bi kızım var. Doğum yaptıktan 2 hafta sonra göğüslerim arasında gözle görülür boy farkı oldu. Sağ göğsüm daha büyük. Şimdiye kadar hep sırayla emzirdik. Umarım bu şekilde kalmaz. Gerçekten çok rahatsız edici bi durum 🤨 benimle aynı kaderi paylaşan var mı 😩