Tubaomerberzan ben aile hekimine 2 ay 18gün flndı yapabilir miyiz diye sordum olur dedi öyle eczaneden aldım
Yani yazdırma fln gerekmiyor.ama ası olduğu için dısarda bekletmemek gerekiyor
Eczacınız o yüzden sorun demiştir yapılabiliyorsa alın diye.rotarix yaptırdık.310tlydi