Selam kizlar, 6ay 12gunluk bebeğim var, sadece benle uyur ya yatarken emerek uyur yada emdikten sonra sallanarak, ise baslarsam çok agliyacagini bildigim için uyku eğitimine başlamaya karar verdik, dün işte para yatırdım akşamına videolar ses kayıtları raporlar geldi hepsini okudum, neyse başladık işte 20dak yatakta bırakıp sadece okşamaya izin var ama nasıl agliyo 14dak dayanabildik eşim bı hisimla aldı beşikten böyle eğitim olacaksa ben sabah aksam şallar uyuturum dedi, bütün uyku eğitim sayfalarında millet hep basarmis bende mi eksiklik var çok kötüyüm, eşim bu sabah işe baslicakti 2mizde sabaha kadar uyumadik kızımın yüzüne bakınca o masum gülümsemesini görünce o kadar vicdan azabı çekiyorum ki öyle aglattigim için, ztn uyku düzeni var gündüz 3uyku ve gece uykusu çok güzel sadece desteksiz uyusun istedim