Bebegim aylardir istahsizlasmisti hem de cokk.iki saatte bir120 cc mama icerdi 2 aylikken 3 aylik olduktan sobra 4 5 satte bir 60 a dustu.neyse doktora goturdum biseyi yok alistik bu duruma.ama simdi persembeden beri ishal gunde 7 defa yapiyo yemegi azalmaya basladi ama bugun hic yemedi aksam 8 de yarim cay bardagi tarhana yedirdim zorla on dab sonra bu saat oldu visey yemedi.ne yapacagimi sasirdim yardiminiza ihtiyacim var.simdiden tesekkur ederim .bu arada 6 ayligiz.