angelgirlSs Biberon verirseniz sizi emmez başka yollar deneyin kaşıkla enjektörle kaşık biberonla mama vermeyin demiyorum yanlış anlaşılmasın biberon vermeyin bu arada kendim de hemşireyim
Marinedeniz Biberonla verin bence yada kasikla icirin ben de baslarda cok direnmistim kasikla verdim durdum ama kilo alsin diye artik bir sure sonra gozunuz onu da gormuyor yeterki icsin kilo alsin diyorsunuz biberona alisma gbi birsey olmadi tam tersi biberonu hic sevmiyor bu siralar cok emmiyor da yani ne memeyi ne biberonu seviyor benm bebegim ikisnide zorla ..sutum azaldi ama keske biberonu cok sevsede bir suru mama icse ona da raziyim artik
Kayraugurr Zyal ben ilk doğduğunda vermiştim ilk baş şırıngayla başladım ama çok az verdiğim için 60 ml mamayı 45 dakika falan sürüyordu. Sonra biberonla verdim. Nip marka e bebekten almıştım çocuk emmeden gelmiyordu fazla. Onunla devam ettik. Sonradan mamayı değiştirince almadı biberon falan mama da istemedi. Ama biberondan çok memnun kaldım
Zyal angelgirlSs çok teşekkürler doktorunuza sorduk verebiliyorsaniz siringayla verin çok zorlanırsınız biberonla verebilirsiniz dedi.
Merve1310 Zyal bende mama takviyesi kullanıyorum önce emzirip sonra mama veriyorum emmeyi bırakmasın biberona alışmasın diye hastanedeki hemşirelerde öyle yapmamı söyledi
Mavisinannesi61 Zyal aventin biberonunu dene cnm. Anne gogusune yakın ucu var. Biberona alisipta anne memesini bırakmasın diye tasarlanmış. Ben doğduğundan beri kullaniyorim hem meme hem mama varıyorum. Şuan 5 aylık memeyi bırakma gibi bı durum olmadı hic
bikerem Zyal biz de 19 gunluguz once emziriyorum iki göğsü 40 dk falan emiyo. Sonra yerine koyunca araniyir az kilo almis mama basladik sarilik da vardi zaten 2500gram dogdu aventin pp natural biberonu ile mama veriyorum memeyi reddetmiyor
Gamzeahmetzeynep Gunsss aynen aynen dinlemeyin kimseyi , bebek aç mi kalsın , ben veriyorum , günah kuzuma , ağzı olan gerçekten konuşuyo
urazbahar Ben doğumdan sonra bebeğim sarılık olmasın diye meme + mama devam ettim mamayı ilk başta kaşıkla verdim baktım olacak iş değil içemiyor uzun sürüyor içerene kadar mama soğuyor falan biberona geçtim avent biberon kullandım hiç memeden soğumadı gayet güzel hem meme emdi hem biberon zaten biraz büyüyünce biberonu kendi istemedi diliyle itti şimdi sadece meme veriyorum
urazbahar Gunsss bir ay sonra kendiliğinden bıraktı ara ara denedim ama yine istemedi kilosu normal olduğu için mamayı bırakması sorun olmadı
Gunsss urazbahar inşallah bizde bırakırız. Yoksa hızlı kilo akacak gibi geliyor bana. 1 ay kontrolünde belli olur heralde
urazbahar Gunsss kontrolde belli olur doktorunuza da danışırsınız sütünüz yeterliyse bırakırsınız biberonu ve lütfen asla sütüm yetmiyor diye düşünmeyin her şey beyinde bitiyor sütü arttırmak için bestlak damla humananın anne çayı dere otu ve bol su tavsiye ederim ayrıca sık sık sıcak duş almaya çalışın duşta suyu göğüslerinize tutup masaj yapın çok etkili oluyor