Kolik bir bebek aşırı aşırısı 😂 yani 2 buçuk aylık daha hic 1 saat uyumadik beraber çünkü sürekli ıkınıyor ama bir gun çıldırıyoruz acillik oluyoruz bir gün aşırı sakin sesi çıkmadan uyuyor son zamanlarda böyle oldu nedenini anlamiyorum acaba ne verdim ne yaptım da sakinleşti diyorum değişik bişey de vermiyorum garip yani neden böyle oluyor sonuçta gazi herzaman var 🤔