Benimki de sorun mu bilmiyorum aslında ama beni rahatsız ediyor. Bebeğim 3 ay 19 günlük. Normalde 1 ay öncesine kadar uyku düzeni baya iyiydi. Gündüzle geceyi ayırt edebiliyordu. Gündüz uykusu da gece uykusu da kusursuzdu. Geceleri sadece mama için uyanır, mamasını daha bitirmeden tekrar uykuya düşerdi🥰 Geceleri yine iyi, mamasını yedikten sonra 2-3 dk sallıyoruz o sorun değilde yaklaşık 1 aydır gündüzleri sürekli sallanmak istiyor. Uykuya dalsa bile yatağını sallamayı bıraktığım anda uyanıyor. Gün içinde 1 ya da 2 kere sallanmadan 2-3 saat kadar uyuyor. Diyorum acaba uykusu mu yok ondan mı yapıyor? Hayır, çünkü sadece uykusu oldugunda ve aç olduğunda huysuzlanıyor. Uyanık olduğunda çok aktif bir çocuk onunla konuşulmasını, oynanmasını çok seviyor. İşi gücü bırakıp onunla ilgileniyoruz eşimle birlikte, bu çok hoşumuza gidiyor. Ama gel gelelim uykusu geldiğinde vay halimize 😒 salla babam salla. Bunun bir çaresi var mıdır? Benim için sürekli sallamak sorun değilde Allah korusun beyninde bir sıkıntı olur diye istemiyorum. Bizim gibi olanlar ya da bu duruma önerisi olanlar var mı? Bu kadar uykuya seviyor madem ben uykuyu kendi dalsın istiyorum 🌙