kupseker Oğlum yani artık 5 aylık diyebilirim🙈 Kaşık maması almak istiyorum, hipp önerdi çoğu kişi sizler neler önerirsiniz😊
Happygirl8 kupseker bazılarının tatları kötü oluyo.. Ben markadan ziyade önce kendim denerim tadını beğenirsem veririm bebeğime 🙆♀️🤦♀️😃
Kereminannesiii kupseker genelde ek GIdayla başlanıyor kaşık mamalarına da. Hipp içeriği en temiz olanı vermek isterseniz onunla başlayabilirsiniz ☺️
Yelizduru Hippin organik tamam ama çok tatsız ya bende denedim.kizima 6 aylık şuan 1 ay önce aldım sevmedi içine meyvede koydum yok yeniyor oglumu bebelacla büyüttüm bunada onu alicam