Kızlar kızımda hafif hırıltı var. Soğuk algınlığı dedi doktor. Calpol,İburamin Zero ve antibiyotik yazdı. Öksürük çok yok ara ara cogalirsa antibiyotik kullan dedi. Bir iki gün ilaçları kullanıcıcam. Evde önerebileceginiz doğal yollarla ne yapabilirim. Burun akıntısı da yok şuan. 7 ay 8 günlük .