Bugün bizde kontrolden geldik pazar günü 2 aylık olcaz boy 56 kilo 4100 dedi 2650 doğmuştu. kızım 1.ay 3500 olmustu az kilo almis dedi mamaya başlamamı söyledi 5 gündür de kakasini yapmıyor hiç her gün de yapmadi sütüm yetmiyomuymus acaba çevremdeki herkes de emzir emzir emzirdikçe gelir dedi mama verme dediler diye günde 1kez veriyordum ama çok kilo alamamış doktor öyle söyleyince çok üzüldüm insanaların dediğine bakarak ac mi bıraktım ki yavrumu acaba 😞