Nurselcaglar Ars Sen üşüttüysen yada bebek üşüttüyse oluyor o yeşil kaka dikkat etmen lazım ayaklarını sırtını sıcak tutman lazım bebek içinde geçerli
Szeynep Bizde yaşadık hatta o ara sarılık için hastahanedeydik hemşirelere sordum normal dedi. Bir süre yeşildi sonra tekrar sarıya döndü.
Elaninannesi Benım de oldu hatta muayene ye denk geldı doktor saglıklı oldugunu gosterır dedı cok cıvık yapıl cok her altınj degıstırmende olursa yanı ıshal gıbj o zaman gıt acıle ama yıne bı doktora sor derım mukuslu da olabılıyormus fılan