Sizin bebekelriniz de böyle mi acaba 9.5 aylık oldu oturuyor ama bir yere uzanacak diyelim pat düşüyor ilk düşmemek için uğraşıyor ama sırtüstü yüzüstü gidiveriyor.Emekleme de yok sadece yuvarlanıyor bu ara sürünmeye geçti uzanıp almaya çalışıyor ve belki benim hatamdır çok oturtmadim ama kendisini istemiyor bağırıyor ağlıyor yuvarlanmak istiyor.Kafama taktım bu ara.