Merhabalar 🌹 bende prematüre annesiyim oğlum 27+4 de 1050 gr doğdu. Ah o kilo meselesi yüzünden ne çektik hâlâ çekiyoruz. Oğlum şimdi 4 yaşında ve 13.5 kg kilo alsın diye kullanmadığımız takviye ilaç vitamin mama vs kalmadı ama yok hâlâ zayıf. Ben çok üzülüyordum çünkü kilosu hep en alt sınırdaydı hatta bir ara dr hastaneye yatırmayı bile teklif etti ama istemedim. Ama baktım olacak gibi değil o mamaları 9 ay kullandım ve o dönem hiç yemek yememeye başladı komple bıraktım hepsini. Sonra iştahı biraz açıldı yemek yemeye başladı. Şimdi artık üzülmüyorum çok şükür sağlığı yerinde. o kadar erken doğmuş olmasına rağmen hiç bir sağlık problemi yok. Varsın zayıf olsun. Hâlâ herkes bu çocuk niy zayıf yemiyor mu falan diyor. Hatta gereksiz görümcem sözde şaka yapıyor aç mı bırakıyorsun diyor. İnsan elbette kafaya takıyor ama ne yapalım prematüre bebekleri normal bebeklerle kıyaslamamak lazım.