Kızlar selam,
Çarşamba günü babamın covid pozitif olduğunu öğrendik ve karantina sürecimiz başladı. Annem, babam ve kardeşim aynı evde kaldıkları için onların hasta olma ihtimali çok yüksekti ve öyle de oldu. Bugün gelip testleri yapılacak ve pozitifse ilaç başlanacak…
Eşim, ben ve kızım iyiyiz. Bizde bi sorun yok ama yine de zorunlu karantinadayız. Bugün 5. Günümüz. Kızım sabah hapşırmaya ve çok nadirde olsa öksürmeye başladı. Hapşırık sıklığı daha fazla, 2 kere öksürdü ama 4-5 kere hapşırdı. 15 aylık bu arada.
Dün birlikte balkona çıktık. Evimizde yüksek bir katta. Üstünde yelek olmasına rağmen hava biraz esiyordu, acaba üşütmüş olabilir mi? Ateşi yok çok şükür. Sabah ıhlamur vermek istedim, kayınvalidem köyden göndermişti. Paket hiç açılmadan duruyordu daha 1 ay oldu göndereli ama ıhlamur güvelenmiş. Kullanamadım tabii… mandalina sıktım ama onu da çok az içti, sevmedi tadını belliki. Ben şimdi kızıma ne yapabilirim? Öksürüğü tekrarlamadı ama burnu kaşınıyor ve hapşırıyor. Nezle belirtisi gibi geldi bana. Neler verebilirim? Ne şekilde ilerlememesini sağlayabilirim?
Daha önce 2 kere bronşit oldu, evde tedavi ile düzeldi çok şükür hastaneye yatışı olmadı ama ventolin ve budecort nebülizatör ile vermem gerekiyordu. Her nezle ilerleyişi bronşite çevirebiliyor kızımda, daha önce de böyle oldu. Bu noktaya gelmeden nasıl bi önlem alabilirim bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen? 🙏😞