Uygrtn Wyz evet bende bugün koku da gitti koku almıyorum halsizim boğazım hafif ağrıyo ama kendimi iyi hissediyorum bilmiyorum ya inşallah tez zamanda atlatırız 🤦♀️
Mirayoguz Uygrtn benim eşim ve oğlum pozitifti. Ben 2 kere test yaptırdım negatif çıktım. Bebeklerde ilaç tedavisi uygulanmiyor emziriyorsanız bol bol emzirin. Emzirirken maske takın 2 kat. Çok geçmiş hafif soğuk algınlığı gibi atlatiyolar.
Uygrtn SeverusSnape yok sık ve düzenli değil nadir sayılır ama ağlarken ki sesinden belli anlıyorum bişey var yani onda
Sibel5258 Wyz çok geçmiş olsun sizin vitamin.degrlerinixmi.dusukti bu kadar ağır atlattiniz acaba bende d vitamin eksikligi.kansizlik var çok korkuyorum
SevgiLina_ Uygrtn ben tavuk suyuna corba filan yaptim ihlamur verebilrsn ama limon 1 yasndan once verilmiyor diye biliyorm
Uygrtn ygz08 ah benim bugün 3. Günüm benim bugün gitti🤦♀️ neler yapiyosunuz siz bebeğinize geçti mi nasılsıniz şimdi
ygz08 Uygrtn bebeğim şu an iyi gibi ateşini takip ediyorum. Bol c vitamini alıyorum ama yine de çok endişeliyim siz neler yapıyorsunuz