Pamuguum siz en iyisi çocuk cerrahı yada jinekoloğuna götürün bende bi çocuk dr una göstermiştim normal hatta sünneti güzel olmuş dedi içim rahat etmedi cerraha götürdüm yapışmış banyoda yumuşatıp yavaş yavaş açın dedi yapamadım acıtmaktan korktuğun için sonra yeğeniminde yapışmıstı daha önceden onun jinekologu açmıştı bende ona götürdüm hemen eliyle ileri itip açtı canı yandı tabi kremini sürdük iki güne geçti sonra çok korktu doktorlardan eğer yapısıksa daha fazla büyüyüp anlamadan götürün bence