Merhaba🙋🏼♀️ 38 günlük bebeğim var dün kalça ultrasonu çektirdik. Hersey gayet iyiyken safra kesesinde kristalleşme var dedi çeken doktor. Kendi doktorumuzda sasırdı 2 hafta once idrar yolu için yine ultrason cektirmiştik onunla alakalımı bilmiyorum ama o temizdi cok şükür🙏🏻 Doktor kum olabilir dedi ve cocuk cerrahisi, cocuk gastroenterolojiden randevu aldık yarın gideceğiz doktor bi baktıralım yoksa 3 aydan sonra taş oluşur dedi. Bilgili annenler veya bu durumu yaşamışlar yazabilir mi nolur. Çok korkuyorum