vera66 oğlum son bi kaçgündür gece saat 2 3 arası uyanııo yaklaşık 2 saate yakın yarı uyanık şekilde dönüyo dolanıyo emekliyo ayağa kalkıyo karanlıkta gözü kapalı gibi bağırıyor aplıyp bu neden olur ?
Htckrkybkr vera66 oğlumun diş çıkarma süresinde dediğiniz şekilde davrandığı oldu bazı geceler. Atak da olabilir tabi.
Miniktirtilim vera66 gece terörü çok kötü ben bir buçuk yaşından beri çekiyorum şuan 4 yaşında kızım yavaş yavaş azalıyor inşallah geçer ama bu anlattiginz gece terörü değil
vera66 ben yatırılıyorm o kalkıyor bide ağlıyo hiç bi şekilde uyuyamıyorum mamasını yiyip biraz döneleyip uyurdu normalde .. saallıuorum koynuma alıyorum pışpış demiyorum yok sabaha kadar böyle en ufak nefes almamıza bile uyanıyo yine ağlamaya başkıyo