Hanımlar kızım 6 aylık dün gece yıkadım yatırdım üstünü sürekli açan bi bebek o yüzden ya tulumla yatırıyorum yada elektrikli sobayı yakıyorum henüz petekleri açmadığımız için dün tulum giydirmedim sobayı da sonradan açarım dedim ben de uyumuşum gece kalktığımda da düşünemedim aklıma gelmedi bilmiyorum 🤦♀️ şimdi de hırıltı var ara ara oluyodu ama ilerlerse diye yapabileceğim tedbir amaclı tecrübeli annelerden fikir istiyorum