Merveeiboo Belki görenler vardr bn covid testi yaptırıp pozitf cıkmıştım suan bebeğmde pozitf cıktı çok kötüym nolr onun için dua edin ağlamktan canm cktı geceden beri çok korkuyorum
balannesiii Merveeiboo cok üzüldüm umarım bişey olmaz iyi düşün canım benim bian önce gitsin evinizden bu illet🤦♀️😔
bebekzeynep Merveeiboo Allah her ikinizede şifa versin inşallah kimden nasl bulaştı onu biliyor musunz
Elf46 Merhabalar çok gecmis olsun, ben eşim ve 2.5 aylik bebeğimde pozitifiz maalsef. Ilac kullanıyor musunuz bebege kaç aylik, bize azeltin verdiler 5 gun kullanilacakmis cok kararsiz kaldim minnacik bebege antibiotik verip vermeme konusunda
Merveeiboo Elf46 hayır ona tedavi uygulamayız cok küçük daha dediler devamlı calpol veriyorum ateş çıkmasın diye bu arada 1 yaşında oğlum
HHatice Canım çok geçmiş olsun benim bebeğim 2 ay 17 günlük oda pozitif ben negatif doktor sadece emzir dedi bana bu şekilde atlatıyormuş bebekler
Merveeiboo HHatice ben ilaç kullandığım için emzirmeyi kestik sakn emzirme ilaçlar bebeği zehirler dediler
Elf46 Bebekte biraz hırıltı ve nefes darlığı var. Takıp edin diyorlar ilacı veriyorlar kullanıp kullanmamak size kalmisa getiriyorlar. Bebek wu an kovid le savasiyir bünyesi hassas başka bi enfeksiyona rahatsızlığa maruz kalmasin diye veriliyor tarzında konuştular. inanın kimse nedir ne diildir bilmiyor Allah evlatlarımızı bize bagislasin ins
melegim26 Merveeiboo insallah biran önce atlatirsiniz Allah yardımcınız olsun. Biliyorum çok zor ama emziriyorsan kendini çok üzmemeye calis bebeğinin senin sutune çok ihtiyaci var sen güzel beslen ki sütünden bebeğe geçsin sifa olsun inşallah
Mysunshines17 Merveeiboo Kaç gün sonra tespit ettiniz ne zaman belirtiler başladı acaba geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah atlatirsiniz,Kendiniz için çörek otu ,kozalak şurubu kullanın bir de kekiği kaynatıp içebilirsiniz
Prensannesi28 Merveeiboo benim bebeğim doğduğu günden 9 gün sonra pozitifti 1 hafta sürdü yoğun bakım sürecimiz bebişler hafif atlatıyor hemen geçecek inşallah Allah şifa versin🙏🏻
Wyz Merveeiboo sızı o kadar iyi anlıyorum ki aynı süreçlerden geçmiş Birisi olarak üstelik ben kızımı bırakıp hastanede yattım kızıma bulaşma ihtimalini ve ona bisey olacak korkusunu çok yaşadım çünkü ben üşüttüm zannedip en hasta olduğum günler kızımla yapışık gibi 4 gün geçirdim onun yanında oksurdum hapşırdım çok şükür bitirdik karantinamizi ama psikolojik olarak çok çok zor bi süreç anca yaşayan bilir allah bu illeti şu an yasayan herkesi yardımcısı olsun allah büyüktür bi çıkış elbet gösteriyo